הח"כית שיתפה בוועדה: "נסענו תחת אש כבדה"

איתי גדסי No Comments on הח"כית שיתפה בוועדה: "נסענו תחת אש כבדה"

חה"כ לימור סון הר מלך סיפרה לחברי הכנסת על נסיעתה אתמול לשא-נור תחת אש פלסטינית רציפה, וזכתה לתגובות אוהדות מחברי אופוזיציה. "אף אחד לא צריך להדליק נרות תחת אש"

צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית), סיפרה היום (שני) במהלך דיון הוועדה בנושא תיקון חוק יסוד הממשלה, בנסיעתה אתמול להדלקת נרות בשא-נור תחת ירי פלסטיני בלתי פוסק. דבריה זכו לתמיכה גורפת מצד חברי הוועדה, בהם מספר חברי האופוזיציה הנכנסת.

ח"כ סון הר מלך: "נסענו להדלקת נר ראשון ביישוב שא-נור, עם משפחות שגרות שם ומבקשות לתקן את הפשע שהתחולל במסגרת תכנית הגירוש, וברגע שהגענו למצודה בשא-נור נפתחה לעבר המצודה אש, אנחנו מדליקים נרות חנוכה כשברקע ירי רצוף גם במהלך החזרה שלנו, לאורך כל הנסיעה כמחצית השעה ירי, זריקות אבנים מכל צד, בקבוקי תבערה, רק בנסי ניסים, 10 ג'יפים של הצבא, ולא יריה אחת לעבר הפורעים הערבים. הסיפור הזה מספר את מה שאנחנו זועקים שנים, אם לא תהיה התיישבות בצפון השומרון תהיה מדינת טרור חד-משמעית. העוול יתוקן רק כשיבוטל החוק הדרקוני של ההתנתקות, כשנזכה לראות את הישובים האלה קמים ומתקנים את המציאות העלובה והאיומה הזאת".

ח"כ שרן השכל (המחנה הממלכתי): "מאחלת לך שתוכלי לחוקק ויירשם החוק הזה על שמך בכנסת הקרובה"

ח"כ יוראי להב הרצנו (יש עתיד): "אנחנו חלוקים הדעות המדיניות אבל אף אחד לא צריך להדליק נרות תחת אש. אני מחזק את ידייך".

היו"ר ח"כ שלמה קרעי (הליכוד): "יישר כוח גדול על מה שעשיתם אתמול מימשתם בנר ראשון של חנוכה את האמירה של שמעון החשמונאי "לא ארץ נוכרייה לקחנו ולא ברכוש זרים משלנו״ זו ארץ נחלת אבותינו ואנחנו נשיב אותה אלינו בעז״ה".

ח"כ יבגני סובה (ישראל ביתנו): "אף יהודי לא צריך לקבל את חנוכה תחת יריות וכו׳ ולכן טוב שזה נגמר כפי שזה נגמר, זה נס של חנוכה. אני רוצה להזכיר לאנשים שבבית הזה אולי נמצאים זמן מעט מידי, שב2009 מי שביצע את תוכנית ההקפאה זה היה ראש הממשלה בנימין נתניהו, מי שהיה שר הבטחון דאז אהוד ברק, מי שנאם נאום בר אילן זה היה בנימין נתניהו, מי ששחרר מחבלים בעסקת שליט ב-2011 היה בנימין נתניהו. אביגדור ליברמן פוטר מהממשלה ב-2004 בעקבות כך שהצביע נגד ההתנתקות".



0 תגובות